неділя, 1 березня 2015 р.

Вітаю!

Сьогодні перший день весни - чудовий привід для старту :)

Мене звуть Євгенія і я займаюся лемпворком, або художньою обробкою скла. У цьому блозі ви можете знайти цікаву інформацію про лемпворк та те, що я роблю, слідкувати за моєю творчістю, а також знайти деякі цікаві посилання, інформацію й натхнення.

У правому верхньому кутку блога є перехід на мій магазин для України, де ви можете знайти авторські скляні намистини та інші матеріали для творчості, та біжутерію ручної роботи, виготовлену з мого власного скла, а також кераміки, намистин з натурального напівкоштовного каміння, бісера, насіння, металу та інших матеріалів. Також можете зазирнути у розділи "Про мене" та "Як придбати, оплатити та отримати" за корисною інформацією. Наразі повноцінного магазину для України немає, але сподіваюся, деякі незручності не зупинять вас на шляху до прекрасного. Тим більше, що зараз я все ще пропоную свої роботи за старими цінами, які, на жаль, скоро зміняться.

Тож із весною вас! Приєднуйтесь, я вам рада :)


2 коментарі :