понеділок, 7 грудня 2015 р.

***

Свята наближаються... І якщо ви не знаєте, де б знайти цікаві, оригінальні та приємні подарунки, то раджу завітати на Хрещатик, до Art Store PODVAL, де відсьогодні можна знайти й мої роботи! ;)
Зокрема, там будуть:
- керамічні підвіски на ялинку;
- еко-чаї від моїх батьків (детальніше);
- а ближче до кінця тижня - трохи мого скла (решту можна знайти тут);
- та дерев'яні янголи із інкрустацією склом (дещо зовсім нове, спільна із чоловіком робота)!
Тож буду рада вас бачити, або просто знати, що у вас вдома з'явилася частинка моєї душі :)
А ще мені дуже радісно, коли те, що я роблю, подобається іншим настільки, що вони так приємно про це пишуть на сторінках своїх блогів :) От і сьогодні на collect-moments-not-things.com вийшла стаття про українських майстрів, серед яких згадали і про мою роботу. Дякую Irina Glik за теплі слова й таку приємність напередодні свят!

0 коментарі :

Дописати коментар