понеділок, 15 лютого 2016 р.

Нове обличчя блогу

Вітаю та ласкаво прошу до оновленого блогу Emerald Flame Glass! Знадобилося трохи більше часу, аніж я розраховувала, але нарешті я задоволена результатом.


Отже, що нового:
  • У Emerald Flame Glass тепер новий зовнішній вигляд, тобто дизайн. Лаконічний та сучасний водночас, більш структурований, ідентичний із Emerald Flame Crafts, оригінальним англомовним "двійником" цього блогу.
  • З березня місяця пости тут та в англомовній версії будуть виходити одночасно. До того із англомовною версією буде синхронізовано розділи "Нотатки лемпворкера" та "DIY", а також додано трохи інформації про прикраси у наявності.
  • З'явилася сторінка "Про мене", де можна дізнатися про автора цього блогу та те, чому він присвячений.
  • Започатковано рубрику "Get Styled!", де незабаром з'явиться перша публікація, але нехай це буде приємним сюрпризом ;)
  • З'явиться більше публікацій про мене, робочий процес, роботи та майстрів, що мене надихають, тощо. Вже зараз у блоці "Мої друзі" правої частини цього блогу можна знайти посилання на кількох українських хендмедерів, творчість яких я дуже полюбляю.
Відносно розділів, то, сподіваюся, тут все зрозуміло:
  • "Головна", "Про мене" та "Магазин" - це переходи до загальної стрічки постів, сторінки із інформацією про автора та блог, а також до майбутнього магазину відповідно;
  • "Скло" - це всі пости, що стосуються лемпворку;
  • "Прикраси" охоплює публікації, де згадуються готові роботи (можете поцікавитися окремими видами прикрас, скориставшись тегами, що відображаються у правій частині блогу);
  • "Інше" - це все, що стосується міді, дерева та інших матеріалів та технік, окрім скла;
  • "Нотатки лемпворкера" - усе, що стосується розповідей про лемпворк як техніку, матеріали, обладнання, навчальні пости, туторіали і т.д.;
  • "DIY" - проекти "зроби сам";
  • "Get Styled!" - проект, що незабаром розпочнеться ;)
У будь-якому випадку, для орієнтування у постах можна скористатися тегами.

Щодо планів на майбутнє, то все ж хочу організувати незалежний онлайн-магазин. Перші кроки у цьому напрямку вже зроблено, втім скорого результату не очікуйте. Поки що буду рада бачити вас у моєму Етсі-магазині: для всіх покупців з України до моменту відкриття зазначеного онлайн-магазину та переобліку діє знижка у розмірі 50%; для її отримання достатньо під час оформлення купівлі використати промо-код EFCUkraine.

Наразі, це все. Дякую, що завітали, слідкуйте за оновленнями. Гарного дня! :)

4 коментарі :

  1. Гарненьке таке обличчя вийшло. :-)
    Ех, а я вже стільки дизайнів перебрала, але жоден так і не вподобала. (((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене не було готового варіанту дизайну, я його ще до пуття доводила)
      дякую!

      Видалити
    2. Я це підозрювала. :-)
      А багато змін вносила? Бо ті дизайни, які мені хоч якось подобаються, потребують таких вдосконалень, що я не впевнена в своїх силах їх всі подужати.

      Видалити
    3. Важко сказати... трохи там, трохи тут доробила чи змінила.
      Залежить, що ти хочеш)

      Видалити