середа, 1 червня 2016 р.

Керамічні пустощі

Як ви могли помітити з цього блога або зі сторінки Emerald Flame Crafts у Facebook, час від часу я беру до рук глину і намагаюся зробити із неї щось цікаве чи гарне. Намагання ці, на жаль, доволі епізодичні, втім я не втрачаю надії, що колись в мене з'явиться більше часу для творчості і оселю заповнять чашки, миски, намистини, ложки, підставки і все, чого тільки моя душа забажає зробити. Але поки що доводиться хапати натхнення за зябри та із захопленням робити, наприклад, ммм... отаку декоративну тарілку :)


Ті, хто знайомий зі мною більш-менш близько, знають, як я шаную японську культуру, особливо її зовнішні прояви. Орієнтальний стиль навіть став частиною моєї оселі та прокрався до гардеробу, і хоча справді японського в мене нічого й немає (ну добре, мій літній халат - це таки справжнє кімоно, зізнаюся), я раз за разом повертаюся за натхненням до Країни, де Сходить Сонце. Ось і цього разу не змогла пройти повз цього-таки сонця, карпів та традиційного орнаменту для зображення води. Результат - ось він, із глини, глазурей, ангобів та чотирьох вечорів кропіткої праці.


А ще трохи раніше ті ж таки допитливі руки зробили для мами отакий кухлик в античному стилі (ох, ці "равлики", що все намагалися розтріскатися!), та спробували змайструвати за допомогою чоловіка ложку (якщо ви ще не знаєте, то все, що стосується роботи із деревом, у нашій сім'ї - його рук справа). В останній глазур дала тріщини, та й ручка вийшла замала для доволі важкої глиняної частини, втім вона все одно знайшла місце в нашій домівці.



І якщо, подивившись на ці керамічні пустощі, вам захотілося й собі чогось приємно-тактильного, справжньо-земного, то раджу зазирнути до магазинчику на Етсі та звернути увагу на керамічні підвіски - у техніці молочного випалу та глазуровані -, а також мінімалістичні намистини з білої глини. Нагадую, що для всіх покупців з України поки що діє знижка у розмірі 50% -  для її отримання достатньо під час оформлення купівлі використати промо-код EFCUkraine.

 


А ще я потроху готую невеличкий сюрприз - нові намистини з червоної глини. Тож слідкуйте за публікаціями ;)

4 коментарі :

  1. Для тебе, може, це й пустощі. А для мене - шедеври недосяжні. :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) Насправді, якщо є час та бажання, можна навчитися та й не таке зробити! Я дам контакти ;)

      Видалити
    2. Ги-ги, так не хочеться, тому й недосяжні. ))))) Ти ж знаєш, я своєму вибору не зраджую. Мені трішки простіше, ніж тобі. ;-)

      Видалити
    3. Атож! І тут ми знов повертаємось до питання майстерності за одним напрямком)

      Видалити