середа, 22 червня 2016 р.

Етнічні та народні прикраси

Як ви знаєте, я розділяю прикраси, які роблю, на кілька серій за загальним стилем виробів. Однією з них є серія "Фотльклори", натхненна українськими народними традиціями та етнічними прикрасами різних народів. Ви можете побачити деякі з них в розділі "Boho & tribal jewelry" в моєму магазині на Etsy. Втім, останнім часом, як ви могли помітити, у мене було особливе натхнення, щоб створити щось дійсно унікальне, дорогоцінне й дороге, грунтуючись лише на давніх українських ювелірних витворах та історичних прикладах. Тепер, нарешті, я набралася сміливості запропонувати їх своїм клієнтам і започаткувала нову секцію магазину - "Ethnic (folk) jewelry". Зверніть увагу, що частина зароблених грошей за прикраси будне передана на благодійні цілі.


Представлені у новій секції магазину вироби ви вже бачили на сторінках цього блогу: це "Коралі" та "Бурштин". Детальніше про них можна прочитати у відповідних постах. І от тепер вони доступні для придбання.

Що ж стосовно світлини вище, то коли у мене незвичайний, ностальгійний настрій і є певне джерело натхнення, я припиняю робити що-небудь ще і думаю про одну-єдину ідею. Цього разу це був традиційний український головний убір й ідея створення сучасної його версії. В мене були паперові квіти, накшталт тих, що я використовувала у проекті із віночком, я зробила кілька пурпурних намистин і ... тепер у мене є такий барвистий гребінець :) Не продається, але я цілком можу створити щось подібне.

Нагадую, що для всіх покупців з України поки що діє знижка у розмірі 50% -  для її отримання достатньо під час оформлення купівлі використати промо-код UKRAINE.

Насолоджуйтесь!

0 коментарі :

Дописати коментар