четвер, 1 вересня 2016 р.

Get Styled!: про проект

Get Styled! - це зовсім не про модні тенденції та новинки брендів; не про те, де що купити, і коли у магазинах найспокусливіші знижки; і вже точно не про те, що обов'язково варто мати у шафі цього сезону і як необхідно вдягатися, щоб бути у тренді. Get Styled! - це проект-помічник для тих, хто знаходиться у пошуку: свого стилю, прихильностей та справжньої себе. І перш за все для дівчат із формами та тих, для кого ручна робота, сімейні скарби, вінтаж, знахідки з "блошиного ринку" та речі, створені власноруч, мають безумовну цінність, допомагаючи створити справжню індивідуальність.


Ідея цього проекту з'явилася більше року тому, але весь цей час йому ніяк не вдавалося кристалізуватися. Мабуть, він чекав минулого місяця, коли в мене сталися одразу три цікаві розмови із зовсім різними людьми на теми, що підштовхнули до остаточного розуміння, навіщо, про що та для кого він має відбутися. Для мене було неочікувано почути, що, не зважаючи на масу позитивних прикладів та вихід цілого пласту майстрів речей ручної роботи та міні-мануфактур на доволі високий якісний рівень впродовж останніх років, чимало дівчат все ще вважають, що "хендмейд" та малі виробництва - це щось "дешеве, просте і несучасне", та й взагалі "для любителів". Те саме із вінтажем, сімейними скарбами (особливо етнічного характеру) та "блошиним ринком": "то лише для гіків, хіпстерів, шароварщиків та навіжених". Зробити ж щось, що хочеться, самостійно - взагалі поза добром та злом. А ще ж є мантра про те, що дівчата із формами взагалі нічого собі купити не можуть...


Власне, про це я й хочу "поговорити" у проекті Get Styled!, у тому числі за допомогою особистого прикладу. Не можу сказати, що я видатний знавець моди чи істина в останній інстанції, але ретельні й подекуди болючі пошуки того, що не просто пасує, а ще й підкреслює - особливості фігури, світосприйняття, уподобання та натхнення - мене таки "підкували". Та й час від часу хочеться поділитися досвідом й зробити навколишній світ трішечки прекраснішим бодай у такий спосіб. А ще дуже хочеться поділитися радістю від того, що майже кожен день мені надають наснаги речі, з любов'ю зроблені українськими майстрами, і трохи про цих самих майстрів розказати. Можливо, різновекторно, але, думаю, ви самі скоро зрозумієте, що в цьому й сила :) 


Але спочатку кілька стверджень. Перше. Я люблю хутро. Дуже. Особливо те у руду та сіру смужку, що приходить до мене рано вранці, тикається мокрим носом у шию і майже чемно питає, чи не хочу я прокинутися, щоб його погодувати та трохи погратися. Я ніколи не куплю собі шубу, бо існують адекватні сучасні матеріали. Але я визнаю, що деякі природні умови змушують подумати про хутряні шапки та пальто на пір'ї, а кращого та витривалішого матеріалу для взуття, аніж натуральна шкіра, поки що не вигадали (про екошкіру знаю, намагаюся потроху переходити на неї, але, на жаль, умови експлуатації інколи ставлять її під питання). А ще я вважаю, що хутряні речі, які вже опинилися у вашому домі стараннями бабусь, дідусів чи батьків, і ще цілком можуть послугувати вашому гардеробу бодай кілька років, не мають поступово вмирати на антресолях, бо це найгірша доля для них. Використовувати хутряні та шкіряні речі якомога довше - це не примха, а своєрідні обов'язок та вдячність.


Друге. Власне, використовувати будь-які речі якомога довше - це не просто західний тренд, що поступово набирає силу, а логіка виваженого споживання. Відповідні прання та зберігання, як і своєчасний ремонт непогано подовжують життя речам. А коли вже за прямим призначенням використовувати їх не можна, на допомогу приходять різноманітні "проекти з переробки та другого життя". У цьому плані особисто для мене взірцем є японська традиція, в рамках якої верхнє кімоно носять до стадії, коли доводиться його розшивати та частково використовувати для пошиття чи ремонту інших предметів одежі (наприклад, дитячого одягу), створення ширм, сумочок, ляльок і т.д. Все до останнього клаптика йде у роботу - і це чудовий приклад раціонального використання ресурсів, як на мене.


Третє. Власна творчість не тільки дозволяє зробити саме те, що хочеться, але й є натхненням сама у собі. Бо ж як не надихнутися чарівним результатом власної роботи, чи не відчути того незбагненного задоволення від завершення кропіткого проекту? Тому усіляко запрошую не боятися голки, гачка, глини чи чогось ще, не обов'язково пов'язаного із одежею чи прикрасами, але безумовно творчого. Хоча б і художнього посипання кавової пінки шоколадом ;)


А тепер кілька умовних позначень, щоб було трохи легше орієнтуватися у проекті (пробачте, але англійською буде трохи простіше):
  • Emerald Flame Crafts - власне, це сторінка, на україномовній версії якої ви знаходитеся :) Я лемпворкер - майстер, що працює у техніці художньої обробки скла, хоча час від часу експериментую й з іншими матеріалами та видами творчості, про які намагаюся писати тут і в англомовній версії блогу. Якщо ви бачите позначку "Emerald Flame Crafts" у пості, це означає, що певні прикраси або елементи костюму - це робота моїх фантазії та рук.
  • Mrs Baggins - це ім'я, яке я вигадала для не дуже активного проекту зі створення текстильних сумок, рюкзаків і т.д. Поки що він стосується лише моїх власних "торбинок", хоча я й сподіваюся у найближчий рік-два надати йому суттєвого поштовху. А поки що буду відмічати цією позначкою створені власноруч аксесуари.
  • BB Style ('big boobs' style) - тег спеціально для пишногрудих дівчат, що вміють тримати у руці голку, чи, радше, правильно користуватися швейною машинкою, а, може, ще й оверлоком. Ним я буду відмічати створені власноруч елементи гардеробу.
  • Family Treasures - позначка для речей, що шила ще моя мама, або яким хоча б більше 10 років, і які все ще чудово себе почувають у моїй сім'ї.
  • Artisan - мабуть, найцікавіше позначення, бо за його допомогою я буду відмічати талановитих майстринь та майстрів, що своїми руками створюють не просто речі, а справжі чари. Найрізноманітніші, з будь-яких матеріалів, але безумовно позитивно-енергетичні! 
  • Local - позначка для українськіх міні-мануфактур, а інколи й виробників більших обсягів. Знаймо наших!
  • Folk - особлива відмітка для ніжно обожнюваних мною скарбів українського традиційного строю.
  • Flea Market - знахідки з "блошиного ринку", зазвичай вінтажні чи просто цікаві й незвичні, а інколи й антикварні.

Ось так коротко про все. Залишилося лише почати розповідати вам ті історії, що поки що приховують деякі речі, якими ми користуємося щодня. Перші пости в рамках проекту вже незабаром, тож "не перемикайтеся" ;)

0 коментарі :

Дописати коментар