четвер, 8 грудня 2016 р.

Нова програма лояльності

Світ не стоїть на місці, й прийшов час для оновлення. Моя стара програма лояльності показала себе недостатньо популярною та ефективною, тож я вирішила трансформувати її у дисконтну програму - дуже просту та зрозумілу кожному.


Відтепер, коли ви вперше робите покупку у EmeraldFlameCrafts, разом із замовленням ви отримуєте невеличку картку, на якій зазначено код на 10% знижку на усі ваші наступні покупки. Ви також отримуюте картку для свого друга, який може бути зацікавлений у покупці в моєму магазині, за допомогою якої він чи вона можуть скористатися 5% знижкою на перше замовлення.


Дуже просто і, я сподіваюся, приємно для моїх любих клієнтів :) Це неймовірно, коли мої витвори знаходять власників й прекрасні вуха, шиї, руки, тощо, щоб показати їх в усій красі. Ви робите мене щасливою кожен раз, коли купуєте щось - будь що! - в моєму магазині не тому, що я отримую за це гроші, а тому, що те, що зроблене моїми руками, знаходить дім і людей, яким приноситиме радість та задоволення. Дякую, що обрали EmeraldFlameCrafts і дали моїм роботам можливість проявити себе в повній мірі!

P.S. Англомовна версія посту тут.

0 коментарі :

Дописати коментар