вівторок, 28 лютого 2017 р.

Піни на будь-який смак

Маленькі, але дуже корисні. Міцні, але дуже ніжні. Однокольорові, але дуже яскраві. Що це? Мої піни зі скла! Я люблю їх робити, але навтіь більше я люблю дивитися, як мої клієнти використовують їх у своїй творчості.


Зараз у вас є можливість обрати серед розмаїття кольорів, поки вісім наборів пінів - червоний, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий, чорно-білий та веселковий - доступні у моєму магазині. Для зручності я додала написи, що пояснюють кольори у кожному конкретному комплекті, тож, якщо вам захочеться замовити тільки якийсь конкретний відтінок, ви з легкістю його знайдете.

 

 

 

 

Як можна використовувати піни? Як завгодно! Хоча інколи здається, що мої скляні піни додають найбільше тендітності, оригінальності та стилю саме прикрасам. Рада показати вам різноманітні намиста, сережки і т.д., зроблені із ними. Тільки подивіться на цю красу!





by Emerald Flame Crafts (available at my Etsy shop)





by Emerald Flame Crafts (available at my Etsy shop)

Насолоджуйтесь! :)

P.S. Англомовна версія посту тут.

0 коментарі :

Дописати коментар