вівторок, 28 березня 2017 р.

Море у волоссі

Коли одна моя подруга попросила мене зробити "море, яке можна носити у волоссі", я була заінтригована. Вона надає перевагу дредам та питала про намистини з дійсно великим отвором, щоб носити їх на дредах. Я подумала, що зазвичай отвори у моїх виробах доволі гладенькі, тож намистини можуть просто зіслизнути з волосся. Тому я зробила сепаратор із жосткими, сухими частками, щоб внутрішня поверхня намистин була шорсткою для кращого зчеплення з волоссям. І додала корали, рибок, мушлі та фантазію у вигляді декору на зовнішню поверхню. Цей комплект з шести намистин для дредів - це те, що я - і моя подруга, до якої я приєдналася під час нещодавньої подорожі до Балі - отримали у результаті :)


Зараз у розділі "Hair accessories" мого магазину на Etsy у наявності лише мідні намистини для друдів. Втім, я точно ще поекспериментую, щоб створити дещо цікаве для тих, хто надає перевагу дредам, афрокосичкам та бородам. Поки що ж пропоную розділити мою втіху від "моря у волоссі" :)




І ще одне "маленьке море". Після повернення з Балі я вирішила зробити кілька намистин, натхненних океаном та кораловими рифами, і ця "морська намистина" - перша ластівка з-поміж них. Декілька дизайнів вже крутяться у голові, тож чекайте, скоро вони знайдуть своє втілення.


Насолоджуйтесь!

P.S. Англомовна версія тут.

0 коментарі :

Дописати коментар