неділя, 19 березня 2017 р.

Get Styled!: випуск №3

Вже весна, знаю, але погода у Києві ще нагадує про зиму, тож, здається, я цілком можу показати вам свого зимового фаворита. Взимку я віддаю перевагу теплим пальто, і саме це - те, що я хотіла зробити досить довгий час. Ідея цього пальто прийшла до мене кілька років тому, однак, так як попередні три зими чи навіть довше було досить тепло, здавалося, що таке пальто не дуже й потрібне. Проте, в минулому році я, нарешті, вирішила перетворити цей проект на реальність, знайшла тканини, що, на мій смак, підходили для задумки якнайкраще, і... зрозуміла, що не зможу впоратися лише самотужки. Ідея та матеріали, що я обрала, виявилися занадто складним в роботі, тому я вирішила пошукати професійного кравця, і на щастя знайшла Єлену. До цього в мене був лише негативний досвід звернення в ательє: в обох випадках отримувала дуже неякісну реалізацію, і врешті-решт вирішила не зв'язуватись із ними взагалі. Тож ви можете зрозуміти моє щастя, коли я знайшла професіонала, який може дійсно допомогти з моєю ідеєю. В результаті, тепер у мене є це неймовірне пальто з антикварними ґудзиками, знайденими на блошиному ринку.


Пальто стало моїм порятунком для зими: мені подобається носити теплі широкі спідниці, і раніше вузьке пальто "збирало" їх в одну велику складку як раз десь перед ногами, а альтернативне вбрання - коротка куртка - не зігрівало нижню частину тіла. Низ цього пальто крою напівсонце, що дозволяє носити під ним пишні спідниці. Підкладка складається з трьох шарів - підкладочної тканини з красивим малюнком із птахами, утеплювачем 'Slimtex', а також додаткової бавовняної тканини, щоб переконатися, що підклад може забезпечити хороший захист навіть в найхолоднішу погоду. Підкладка за необхідності знімається, таким чином пальто можна носити при температурі близько 0° С. Внутрішня сторона основної тканини імітує хутро й забезпечує достатній захист від негоди навіть без підкладки. Ми знімали ці фотографії під час останнього зимового снігопаду, і мені було занадто тепло.


Кілька слів про 'Slimtex'. Це практичний, дуже тонкий, легкий утеплювач, що забезпечує дуже хорошу термоізоляцію й виробляється українською фабрикою "K.tex", що знаходиться в Ірпені біля мого рідного Києва. Я намагаюся за можливості використовувати українські матеріали й підтримувати місцевих виробників, тож цей матеріал виявився доволі привабливим для мене. Із залишків я пошила дитячу ковдру, і вона виявилася також дуже вдалою. Тож щиро рекомендую! :)


Чому це працює? Перш за все, шви пальто в основному відкриті та, хоча в цілому силует доволі старомодний, створюють сучасний вигляд, в той час як картата тканина апелює до молодіжної моди. Антикварні ґудзики додають ретро "родзинку", а також - окрім того, що використано ту саму тканину, - перегукують пальто із сумкою, що своїми формою та розміром "цитує" поштарську сумку. Світлі шапка, шарф та перчатки роблять "легшим" весь образ, а їхній колір пасує до найсвітліших смужок пальто і сумки. Шапка створює достатній обсяг, щоб гармонізувати голову з пухкою формою тіла в пальто. Водночас, акуратне взуття не створює непотрібної "ваги" в нижній частині.



Звісно, для досконалості немає меж: черевички можна змінити на високі, світліші чобітки, щоб додати образу завершеності.


Паролі та явки :) Отже:
  • Сережки - Emerald Flame Crafts. Ви можете знайти аналогічні тут.
  • Пальто - BB Style з допомогою професійного кравця, та "за участі" Flea Market.
  • Сумка - Mrs Baggins "за участі" Flea Market. Коли пальто було готове, залишилось трохи тканини, тож я зробила велику сумку-торбу, що б пасувала до пальто. Ручка була знайдена на блошиному ринку: мені дуже імпонує ідея повторного використання таких елементів.
  • Блошка на сумці - Artisan, ручна робота мого чоловіка :) Один з найкращих подарунків у житті, якщо чесно.
  • Шапка та бактус - Artisan, від Life like knitting. Я обожнюю її маленькі - та й великі - в'язані шедеври, і навіть не зможу одразу порахувати, скільки їх в мене є. Шапки, шалики, мітенки, кофтини, спідниці... Я і мої близькі мають їх чимало, але забагато їх точно не буває :)
  • Взуття - Flea Market. Я шукала щось схоже у магазинах, але коли побачила цю пару на "блошці", зрозуміла, що вона навіть краща. Нові, із біркою, їх продавали через помилку із розміром. 

На цьому все, сподіваюся, було корисно. Далі буде, тож "не перемикайтеся" :)

P.S. Англомовна версія тут.

P.P.S. Єлена, дуже дякую ще раз!

4 коментарі :

  1. Пальто виглядає надзвичайно, і власниця пальто - пані зі смаком, це очевидно ) Вітаю з обновкою ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Я вирішила ще й тут висловити своє захоплення ідеєю та її виконанням. То ж не зайве? ;-)
    Навіть не уявляю, як реалізована ідея зі зйомною підкладкою. Кнопки? Ґудзики?
    Ну і подарунок від чоловіка - супер штука!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ґудзики ;) По колу, але знизу на чималому відступі від низу. До пальто ще з опушки старого бабусиного пальто зробила комір на петлях, що пристібається на ті ж три ґудзики для підкладки під коміром. Але то вже на зовсім мороз, та й носила я його аж двічі.

      Видалити