субота, 11 березня 2017 р.

Дві літні міні-колекції

Моя історія прикрас у стилі tribal розпочалася майже три роки тому, коли я створила перші браслети у кілька низок. З того часу я зробила ще пару прикрас у цьому стилі, втім життєві обставини змусили мене на деякий час полишити скло, допоки минулої осені я знов до нього не повернулася. І перше, що я планувала зробити, це додати до браслетів, що на той час залишалися у мене, розкішні намисто та сережки, аби створити завершені міні-колекції - про два різні літа.


Першою була історія про море. Ідея цієї міні-колекції прийшла до мене під час медового місяця у Греції з її яскравими, насиченими кольорами та чарівним морем. Тож це намисто у три низки увібрало у себе відтінки, які першими згадуються разом із Грецією: бірюзовий, кораловий, слонової кістки та терракотовий. До цього намиста входять скло, кераміка, текстиль, дерево, річкові перли та натуральне каміння. У цій розкішній прикрасі 77 (!) скляних намистин ручної роботи.


Думаючи про чудову пару до намиста, я створила ці милі сережки у таких самих кольорах, що відсилають до Середземного моря. Натхненні хвилями, вони нагадують про яскравий сонячний день на схованому від зайвих очей березі.


Остання прикраса з цієї колекції - хоча й перша зі створених - це браслет на три низки. Усі прикраси разом можуть стати неймовірним, справді щедрим подарунком - або ж чарівним комплектом для вбрання нареченої на Середземноморському весіллі!


Друга міні-колекція розповідає про відпустку у Карпатах. Замість традиційної подорожі до моря влітку, я і мій чоловік інколи обираємо красу зелених лісів, високих гір та соковитих ягід. Саме все це я й хотіла відобразити у намисті на три низки, що включає мої скляні намистини ручної роботи (загалом 50 намистин!), кераміку, текстиль, натуральний червоний корал, нефрит, агат, кварц, сердолік, гірсткий кришталь, кокос, скло, дерево та кісточки.


В комплект до намиста склалися ось такі сережки. Вони нагдують мені, як ми збирали дикі ягоди у гірському лісі одного літнього ранку.


І, знову ж таки, останній у колекції, але перший за часом створення - браслет, що разом із двома іншими прикрасами розповідає чарівну історію літнього лісу та створює казковий комплект, що може стати окрасою вбрання нареченої на "лісовому" весіллі.

Усі ці прикраси ви можете знайти у відповідному розділі мого магазину. :)

P.S. Англомовна версія тут.

0 коментарі :

Дописати коментар